Borsanın dev şirketinden 2 milyar TL'lik borçlanma ihracı hamlesi

PAYLAŞ
  • Vestel Elektronik, yurt içinde nitelikli yatırımcılara yönelik toplam 2 milyar TL'yi aşmayacak borçlanma aracı ihracı için harekete geçti. Şirket, ihraç kapsamında Sermaye Piyasası Kurulu'na (SPK) başvuru yapılmasına karar verdi.
Borsanın dev şirketinden 2 milyar TL'lik borçlanma ihracı hamlesi

Vestel Elektronik Sanayi ve Ticaret AŞ, finansman yapısını güçlendirmeye yönelik yeni bir borçlanma aracı ihracı kararı aldı. Şirketin yönetim kurulu, 25 Haziran 2026 tarihli toplantısında toplam tutarı 2 milyar TL'yi aşmayacak borçlanma aracı ihracı için gerekli sürecin başlatılmasını onayladı.

Nitelikli yatırımcılara satılacak

CNBCE.COM'u öncelikli haber kaynağınız olarak ekleyin Ekle

Şirketten yapılan açıklamaya göre borçlanma araçları, Türk lirası cinsinden ve yurt içinde halka arz edilmeksizin nitelikli yatırımcılara satış ve/veya tahsisli satış yöntemiyle ihraç edilecek. İhraçlar, piyasa koşullarına bağlı olarak tek seferde veya birden fazla ihraç şeklinde gerçekleştirilebilecek.

Vade 5 yıla kadar uzanabilecek

Vestel'in ihraç edeceği borçlanma araçlarının vadesi 5 yıla kadar olabilecek. Şirket, ihraç programının hayata geçirilebilmesi için Sermaye Piyasası Kurulu'na gerekli başvuruların yapılmasına da karar verdi.