Uraloğlu: Grok'a erişim engeli kararı yok, X ile görüşülecek

PAYLAŞ
  • Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, uygunsuz paylaşımlar yapan yapay zeka uygulaması Grok'la ilgili "Grok'a erişim engeli kararı yok ama gerekirse yasaklarız. Grok konusu X ile bugün görüşülecek" açıklaması yaptı.
Uraloğlu: Grok'a erişim engeli kararı yok, X ile görüşülecek

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, uygunsuz paylaşımlar yapan yapay zeka uygulaması Grok'la ilgili açıklama yaptı.

CNBCE.COM'u öncelikli haber kaynağınız olarak ekleyin Ekle

Uraloğlu, "Grok'a erişim engeli kararı yok ama gerekirse yasaklarız. Grok konusu X ile bugün görüşülecek" dedi.

Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, sosyal medya platformu X'in yapay zeka uygulaması Grok'unbirçok kullanıcıya verdiği suç teşkil eden hakaret içerikli cevaplarla ilgili soruşturma başlatmıştı.

Grok'un X hesabından yapılan açıklamada, Grok tarafından yapılan son paylaşımların farkında olunduğu ve uygunsuz paylaşımları kaldırmak için aktif olarak çalışıldığı belirtilmişti.